sarahslifestyle

Alla inlägg under januari 2014

Av Sarah Lorenzo - 31 januari 2014 22:58

Hej! Tänkte visa er vad jag brukar göra innan jag går och lägger mig :)
Först så borstar jag tänderna ofc ;)
Sen om jag har på mig smink brukar jag skölja ansiktet med vatten och sen tvålar jag ansiktet med min sminkborttagare från Vichy :)
Sen sköljer jag bort allt igen och sen tvålar jag in ansiktet med min facial wash från Neutrogena som jag tycker luktar jättegott, den luktar granatäpple :) sen sköljer jag bort det med vatten. Sen vaddar jag ansiktet med min acnelösning som gör så att finnarna far bort snabbare med bommulsrondeller, båda är från appoteket :)

Av Sarah Lorenzo - 30 januari 2014 19:04

Hej! Det blev lite fel, det stod att videon var uppladdad men när jag gick in på datorn så var den inte där. Det står att jag laddat upp en video idag men jag hittar den inte :P ska försöka fixa det

Av Sarah Lorenzo - 30 januari 2014 18:09

Hej! Nu har jag lagt upp mitt första videoinlägg! Tyvärr glömde jag förklara vad jag hade det till :P
BB creamen använder jag för att täcka rodnad och ojämnheter, pudret använder jag till att det inte ska se så glansigt ut i ansiktet och täcka ojämnheter typ för att hjälpa BB creamen lite :) mascaran vet ni säkert redan, för att dom ska se längre ut och få volym :D
Jag tror man måste gå in på datorn för att kunna se videon, det var lite svårt att se men det var trots allt min första ;)

Av Sarah Lorenzo - 29 januari 2014 09:33

Hej! Jag har ju bloggat mycket mindre den senaste månaden, det känns som mina läsare har tröttnat. Jag tappade inspirationen och ingen kommenterade längre så tänkte ni kanske inte brydde er om jag la upp färre inlägg. Dessutom fick jag mindre läsare och jag förstår varför, inläggen blev mindre intressanta, speciellt nu när jag inte kan lägga upp bilder längre. Bara vid väldigt få tillfällen då jag sitter länge och försöker, men till slut ger jag upp. Vissa dagar bloggar jag inte alls för att jag inte har tid och ibland känner jag bara inte för det. Vad tycker ni? Tycker ni att dom är tråkiga så ge gärna förslag på vad jag kan skriva om. Tycker ni jag bara ska skriva ett inlägg om dagen eller två? Skriv gärna i kommentarerna. Älskar er <3

Av Sarah Lorenzo - 26 januari 2014 16:20

Hej! Vi tolv kom jag hem, då packade jag upp några varor och kollade lite på youtube och var på mobilen. Sen var jag ute lite och sen när jag kom in så läste jag :) snart ska jag göra läxa ;)

Av Sarah Lorenzo - 25 januari 2014 23:16

Hej! Klev upp tio imorse och packade för övernattning hos en kompis :) vi hade bestämt att jag skulle komma fyra så under tiden städade jag och fixade lite i mitt rum. Vid femtiden åt vi tacos hos henne, sen såg vi på film och åt chips och godis :) nu sitter vi och pratar med varandra :)

Av Sarah Lorenzo - 24 januari 2014 10:09

Hej! Vi har nyss slutat NO lektionen, vi hade avstämmning på slutet. Snart ska vi ha SO :) efter det är det lunch och sen har vi språkval och sen är dagen slut
Ikväll ska jag åka buss till träningen och sen ska vi äta fredagsmys :)

Av Sarah Lorenzo - 22 januari 2014 10:52

Hej! Står i matkön och väntar på att de ska öppna dörrarna. Har nyss haft SO läxprov, så skönt att äntligen ha fått det gjort! Fast tyvärr har jag mer läxprov idag :P
När jag kommer hem så ska jag äta och sen fara på träning :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du det ska vara olagligt att röka/snusa i Sverige?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards