sarahslifestyle

Direktlänk till inlägg 16 februari 2014

Prao imorgon!

Av Sarah Lorenzo - 16 februari 2014 21:34

Hej! Har längtat så sjukt mycke till praon, en hel vecka ifrån skolan! Tyvärr fick jag mitt sista val vilket var Sundhem, vi ska gå på promenader och spela spel med pensionärer men det blir kul ändå ;) som första val tog jag Paradisbadet och andra Edmarks finbageri men mindre än hälften som ansökte fick praoa på båda ställena :/ Jag och två andra tjejer från klassen ska praoa där, den fjärde vet jag inte vem det är :P vi "jobbar" från åtta till tre men imorgon får vi sovmorgon och börjar tio :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah Lorenzo - 18 april 2014 18:03

Hej! För att fira morfars 70-års dag så for vi till Norrköping till våra kusiner och alla ska till en stuga imorgon där man kan rida på nordsvenska hästar och paddla kanot :) ikväll ska vi ha fredagsmys och spela kortspel, vi brukar alltid göra det...

Av Sarah Lorenzo - 7 april 2014 17:53

Hej! Har inte så mycket att säga om idag, imorse hade vi en engelska skrivuppgift som vi ska fortsätta på imorgon, vi hade spanska glosförhör lektionen efter och redskapsgymnastik. Efter lunch hade vi NO och sen svenska och sen slutade vi. Inte mycke...

Av Sarah Lorenzo - 28 mars 2014 13:00

Hej! Äntligen fredag, veckan har gått jättesnabbt tycker jag! Fem ska jag på träning och efter det bara chilla och äta fredagsmys :) Igår halv nio på morgonen for jag in till Parkskolan på en kurs, "utbilda" mig till elevskyddsombud :) det ska finna...

Av Sarah Lorenzo - 18 mars 2014 15:16

I helgen åkte vi till Sundsvall, vår familj och några vi känner som bor där for till Birsta och kollade på kläder, jag hittade en snygg tröja på Gina Tricot men det fanns ingen i min storlek :( sen gick vi till Ikea och fikade och sen for vi hem till...

Av Sarah Lorenzo - 12 mars 2014 17:44

Hej! Idag hade vi åttor hälsodag, vi hade inga vanliga lektioner :) det var mest folk som gick andra året på gymnasiet som höll i "lektionerna", första var det skolsyster som pratade om hur viktigt det var att äta bra, motionera, sova osv. Andra lekt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du det ska vara olagligt att röka/snusa i Sverige?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards