sarahslifestyle

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Sarah Lorenzo - 7 februari 2014 22:27

Hej! Den där videotutorialen blev inget vidare som ni vet så jag prövar med bilder istället :) det här är min BB cream och foundation/puderborste, båda är köpta på H&M. BB creamen är till för att täcka rodnad och ojämnheter i huden. Jag brukar bara dutta lite här och där i ansiktet och sen jämna ut det med borsten :) sen använder jag min Fit me från Maybelline New York som jag tror att jag köpte på Åhlens :P den gör så att det ser mindre glansigt ut och täcker hjälper BB creamen lite med att täcka rodnad och ojämnheter :) sen tar jag min One Million Lashes från L'oréal Paris som jag köpt på Kicks :) behöver köpa en ögonfransböjare :P
Det är inte mycket men jag brukar inte vilja ha så mycket smink på mig i skolan ;) det här är hur jag gör när jag sminkar mig men det finns olika sätt att göra det på så det finns inget rätt eller fel enligt mig, huvudsaken är att man gör det snyggt :)

Första bilden på mig är när jag her på BB creamen, andra är när jag applicerar pudret, tredje mascaran och sista är slutresultatet :) det ser lite annorlunda ut på bilden än irl ;)
Det här är ju den första tutorialen jag gjort så den kanske inte var superbra men ganska iaf ;)
Vad för tutorials tycker ni jag ska göra näst? Skriv i kommentarerna! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du det ska vara olagligt att röka/snusa i Sverige?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards