sarahslifestyle

Alla inlägg under januari 2014

Av Sarah Lorenzo - 5 januari 2014 13:22

Hej! Idag hade mamma bokat en plan från tolv till ett. Vi spelade och tränade servrar osv :) Samuels matchställ hade också kommit men vi kunde inte hitta nån som kunde ta fram dom så vi får vänta tills på tisdag :P ska duscha snart och äta lunch :)
Glöm inte att ställa en fråga, snart är tiden slut!

Av Sarah Lorenzo - 4 januari 2014 16:01

Hej! Jag, mamma och Samuel for till stan för att han skulle klippa sig och att vi skulle låna om några böcker :) medans han klippte sig passade jag och mamma på att kolla lite på jackor och då såg jag den här tröjan, denär från H&M och kostade 179 kr. Sen köpte vi korv till Samuel och jag och mamma fikade lite vid biblioteket. Efter det gick vi och lånade om böckerna och då hittade jag den här boken, vi hade läst i skolan och jag tyckte den var ganska bra, den hette Avhopparen :) uppföljaren fanns där så jag passade på att låna den :) snart ska vi fara till några som vi känner och äta middag ;)
Glöm inte att ställa en fråga!

Av Sarah Lorenzo - 3 januari 2014 14:38

1. Sommar/vinter

2. Godis/chips

3. Mobil/dator

4. Vår/höst

5. Mascara/foundation


(Det som står i fetstil är vad jag tycker om mer)

Av Sarah Lorenzo - 3 januari 2014 14:09

Hej! Tycker det börjar bli dags för en till frågestund! Det var ett tag sen jag gjorde nåt sånt här så det är bara att fråga på :) ni har till på söndag klockan 20.00, sen svarar jag på frågorna så var inte blyga, om ni vill veta något om mig som ni inte redan visste så skriv i kommentarerna!

Av Sarah Lorenzo - 2 januari 2014 14:02

Hej! Igår plattade vi mitt hår!!! Jag for till en kompis och så såg vi, eller mest jag, på en film medans hon plattade det :) jag har väldigt mycket hår och det är ganska tjockt så det tog mer än en timme! Respekt till dig Fanny som orkade! Haha :D
Jättemånga tjejer i klassen säger ofta, undra hur du skulle se ut i platt hår! eftersom jag alltid haft lockigt hår så vet ju ingen hur jag ser ut i platt så vi tog kort med hennes kamera :) det går ju som vanligt inte att lägga upp bilder på bloggen, har försökt men det gick inte -_-
Det är ju inte permanent, har duschat så nu är det borta :P
Ska inte göra något speciellt idag, förutom att göra middan förstås :)

Av Sarah Lorenzo - 1 januari 2014 13:53

Hej! Nu är det 2014 alltså, känns som att det kommer bli ett bra år :)
Gästerna kom sex, vi skålade och åt förrätten medans vi satt i soffan och pratade. Sen när huvudrätten var klar satte vi oss och åt. När vi ätit väntade vi ett tag och sen gjorde vi i ordning efterrätten. Efter vi ätit efterrätten satt vi oss och pratade, vi spelade twister, hehe de va faktiskt lite kul ;)
Elva satte vi igång chokladfontänen och började doppa frukt, vi doppade äppelbitar, mango, päron, vindruvor och banan :)
När chokladen var slut var det snart tolvslag så vi fyllde glasen med dricka, skålade och gick ut för att kolla på alla ufon och fyrverkerier :) vid ett for alla hem och en timme senare gick jag och la mig.
Sov länge idag, har ätit lunch, ska snart vika tvätt och göra lite annat :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du det ska vara olagligt att röka/snusa i Sverige?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards