sarahslifestyle

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Sarah Lorenzo - 1 december 2013 15:30

Hej! Idag är det ju första december vilket betyder att julkalendern har börjat sändas :) brukar se den med lillbrorsan, tycker det är mysigt att titta på julkalendern även fast jag är lite för stor för det ;)
Idag på luciaträningen så tränade vi på sångerna och bestämde lite olika saker om vad vi skulle göra t.ex vem som skulle sjunga solo o.s.v Sen när jag kom hem åt jag lunch och läste min nya bok som heter tunnlar, av Roderick Gordon och Brian Williams :) tycker den är riktigt spännande när man väl kommit in lite i boken, den handlar om en kille och hans pappa som har en hobby, tillsammans brukar de göra utgrävningar men en dag försvinner hans pappa genom en glugg i källaren in i en tunnel. Då bestämmer sig Will som sonen heter att ta reda på vad som hänt tillsammmans med sin bästa vän Chester, mer tänker jag inte berätta för resten får ni läsa själva ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du det ska vara olagligt att röka/snusa i Sverige?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards