sarahslifestyle

Alla inlägg den 28 december 2013

Av Sarah Lorenzo - 28 december 2013 17:37

Hej! Igår steg jag och Samuel upp och åt frukost halv nio för att sen åka till Umeå :)
När vi var framme i Umeå åt vi lunch och sen for vi och badade på ett ställe som jag och min storebror brukade bada när vi var små och bodde där :)
Efter det for vi till mormors nya hus och spelade spel och åt och sen for vi hem.
Idag steg jag upp nio och åt frukost, tjugo över tio for jag och mamma för att plocka upp en kompis och for till stan på mellandagsrea. Jag köpte en ljuslila stickad tröja på Gina Tricot för 149 kr, kan försöka lägga upp en bild på den senare ;)
Tolv var jag hemma igen, jag åt lunch och sen läste jag och gjorde lite annat.
Halv tre åkte jag, Samuel, en kompis och hennes lillebror på bio och såg Sune på bilsemester :) min kompis och jag såg mest på filmen för att Samuel och hans kompis inte skulle va där själva och då tänkte vi att det skulle va kul om vi båda kunde följa med dom istället :)
Nu har vi gäster här hemma så de ska vara här och sova över, vet inte va vi ska göra så vi får se ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du det ska vara olagligt att röka/snusa i Sverige?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards