sarahslifestyle

Alla inlägg den 6 november 2013

Av Sarah Lorenzo - 6 november 2013 19:00

Hej tänkte svara på frågorna nu :)

Svar till Mia:

Hur gammal är du? 14


Svar till Miss Murple:

Hej. Vilken är din favoritfärg? Lila


Svar till Klara:

1.Om du fick 1 miljon vad skulle du göra då? Shoppa, fara på kul semester me familjen och spara dom

2. Ditt mellan namn? Eva, Maria

3. Vilken stad bor du i? Örnsköldsvik

4. Favorit smink? Min One Million Lashes mascara

5. Favoritdjur? Katt


Svar till Majsan:

1. Favorit mat? Tacos 

2. Favorit program? Partaj

3. Favorit bok? Alla böcker som författaren Ingelin Angeborn har skrivit och alla Hungerspelsböckerna

4. Roligaste du gjort i år? Semestern till London och när jag åkte vattenskidor för första gången

5. Har du några djur? Två katter


Svar till Kondomen:

Favorit klädesplagg? En röd stickad tröja, kan lägga upp bilder i ett annat inlägg ;)


Svar till You don't say!:

Lägg upp en bild på dig. Allt ditt smink. Vad har du för djur? Bilderna lägger jag upp sen, svaret på sista frågan har du längre upp ;)


Det var alla frågor för den här gången, hoppas ni vart nöjda med svaren, de frågor jag inte svarade på hade jag redan svarat på ;)

Jag tänkte att jag kunde göra ett till inlägg med alla bilder ni ville ha, det var nog allt så kom ihåg att ni kan kommentera feedback till mig om ni har några förslag på vad jag kan göra, vi ses!



Av Sarah Lorenzo - 6 november 2013 10:44

På morgonen hade vi idrott, vi körde en konitions hinderbana då man skulle köra två och två. Först så skulle den ena springa ett varv och sen skulle den andra springa ett och så gjorde man i 10 minuter. När det gått tio minuter så tog vi puls, det var jobbigt men ändå kul :) Nu ska vi äta lunch, det blir fisk :P
Efter skolan ska jag fara till hemköp och köpa grädde som jag ska använda när jag ska laga mat ikväll :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du det ska vara olagligt att röka/snusa i Sverige?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards