sarahslifestyle

Alla inlägg den 16 november 2013

Av Sarah Lorenzo - 16 november 2013 13:38

Brandstång

Brandbil

Framsätet i brandbilen :)

Baksätet :)

Träningssalen :)

Här är en tapet som är fem meter lång som är i entrén, den visar riktiga bränder som varit här i Örnsköldsvik bak i tiden, ganska cool tycker jag :)

Av Sarah Lorenzo - 16 november 2013 13:29

Hej! Tänkte jag kunde berätta lite om övernattningen :)
Igår när vi kom dit så betalade mamma för maten och sen gick jag till de andra tjejerna. Vi satt och kollade på videor på en av deras mobiler och tittade på bilder :)
Vi bäddade och sen såg vi på film och hade fredagsmys. Det var jag och tre andra tjejer, min lillebror och en av de andra tjejernas lillebror som var där. Efter filmen spelade vi spel och sen var det dags för kvällsfika :) efter det satt vi och pratade med ledarna, sen gick vi tjejer upp och spelade kort och sen gick vi och la oss, vart lite sent, vi la oss typ tjugo över ett :P
När vi vaknade idag så åt vi frukost och for på studiebesök på den nya brandstationen som bara är ett halvår gammalt. En av våra ledare jobbar där så han visade oss runt. Efter det så for vi tillbaka och spelade lite pingis, åt fika och sen for vi hem :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du det ska vara olagligt att röka/snusa i Sverige?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards