sarahslifestyle

Alla inlägg den 25 november 2013

Av Sarah Lorenzo - 25 november 2013 18:14

Hej! Lessen att ja inte bloggat tidigare idag, har inte haft tid eftersom rasterna var så korta, försökte göra ett inlägg imorse men när jag skulle lägga till en bild så for hela inlägget bort och hann inte skriva om allt för då skulle vi börja :/
Idag hade vi en muntlig redovisning på engelskan och det gick bra. En rolig sak var på idrotten för då skulle vi dansa, en dans som hette virginia tror jag som vi hade dansat när vi gick i sjuan och sen lärde vi oss att dansa jenka, det var jättekul och alla hade roligt :)
Efter skolan var jag med en kompis och hontog med sig sin systemkamera och vi tog bilder utomhus som jag troligtvis kommer lägga upp imorgon ;)
Ska försöka lägga upp lite andra bilder sen, just nu funkar det inte, vet inte vad det är för fel men det är väldigt irriterande när man skrivit ett hyfsat långt inlägg och ska sen lägga till en bild och så måste man börja om allt igen :(
Är ensam hemma nu, känns skönt när det är tyst och man kan göra vad man vill :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du det ska vara olagligt att röka/snusa i Sverige?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards