sarahslifestyle

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Sarah Lorenzo - 7 november 2013 22:49

Hej lessen att jag inte har bloggat idag, har varit tvungen att göra en massa andra saker så har inte haft tid :P
Idag var det mediagala! Var seriöst jättenervös för att vi skulle va tvungna att gå upp på scenen, usch!
Det var jättekul att få se de andras filmer, de va jätteroliga så man höll ju rakt på att gråta på vissa för de va så roliga :D vi fick inget pris för våran film men det var kul ändå, en chans till nästa år :)
Har skrivit jättemycket på min deckare idag men ja måste nog fortfarande ta hem i helgen :(
Här har ni några bilder från frågorna på frågestunden ;)

Mitt smink, använder inte allt av det t.ex ögonskuggorna som ja en gång fått av en kompis som inte ville ha dom längre, ja brukar inte använda ögonskugga men har dom ändå :P

Här har ni en bild på mig med min favorit tröja från Gina Tricot :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du det ska vara olagligt att röka/snusa i Sverige?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards