sarahslifestyle

Alla inlägg den 22 november 2013

Av Sarah Lorenzo - 22 november 2013 22:02

Hej! Som ni ser på rubriken så vart träningen instäld...
Vi har ett allianslag här på vintern, helt frivilligt för dom som vill träna fotboll i vinter med tre olika lag som tränar tillsammans. Vår tränare hade suttit i ett möte tillsammans med de andra två lagens tränare för att bestämma vilka dagar och vilken tid vi skulle ha träning och det vart bestämt att vi skulle ha det på onsdagar och fredagar kl 17.00-18.00
Vi i vårat lag har nycklarna till hallen på onsdagar och ett av de andra lagen på fredagar. När jag kom dit och mamma hade kört iväg så ropar en tjej från vårat lag på mig och säger att det är låst och att jag kunde sätta mig i deras bil och vänta på att det laget med nyckeln skulle komma eftersom det var väldigt kallt utomhus. Klockan var ungefär tio i. Tio minuter gick och det kom fortfarande ingen med nyckel, bara några andra från vårat lag. Då gick vår tänare och ringde till en av de andra tränarna och då visade det sig att de bara skulle träna på onsdagar och att han hade missuppfattat det. Då försökte han ringa till tränaren som hade nycklarna men hon svarade alldrig och ingen från det laget kom så vi fick åka hem. Ja jag tycker i alla fall att man kan säga till eller meddela att man inte kommer eftersom det var BARA vi där, det är sån himla dålig stil! Javisst, han eller hon kanske hade glömt bort det men man kan inte glömma sånna saker. Om vi hade haft nycklarna så kunde ju vi ha tränat själv men nu kunde vi ju inte komma in så det blev inget. Vi satt och väntade i en halvtimme för att försöka få reda på vad som försegick, om de hade sagt till så kunde vi ju lika gärna varit hemma och gjort annat. Och ja, jag vet det låter som att jag klagar mycket och så men sånthär får blodet att koka i mig eftersom man måste äta tidig middag, göra sig i ordning och åka genom hela stan, sitta i en bil i en halvtimme och så dyker ingen upp och ingen har sagt något varken till oss eller våran tränare.
Men nu ska jag sluta med all negativitet och skriva om något kul istället ;)
När jag kommit hem igen så var jag och min storebror ensam hemma vilket var ganska skönt. Jag duschade och bytte om och sen kom de andra hem :) jag åt lite mer eftersom jag inte åt så mycket innan jag for till träningen för jag tänkte att jag kunde äta riktig middag efteråt och sen klockan åtta så åt vi fredagsmys :)
Vet inte riktigt vilka planerna är för imorgon så vi får se ;)
Lessen att det vart ett så negativt inlägg, vart väldigt irriterad men nu känns det bättre, inlägget vart lite långt men så blir det ibland ;)
Ses!

Av Sarah Lorenzo - 22 november 2013 11:23

Hej! Nu har vi lunchrast så jag passar på att gå igenom spanska läxan med en kompis för nästa lektion ska vi ha språkval :) idag slutar tjejerna tidigare så det är våran sista lektion. Klockan fem så börjar min fotbollsträning och efter det så ska jag bara ta det lugnt och sen ska vi ha fredagsmys! :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du det ska vara olagligt att röka/snusa i Sverige?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards